August 20, 2012

MEENUTUSI VANAMÕISA LAADALT

Möödas on laupäev ja Vanamõisa laat. Laada päeval oli ilm nagu "tellitud". Ainus asi, mis ei sobinud oli minu paistes silm. Piisas ainult ühel mädapunnil mu kulmule tekkida, kui silm kolmeks päevaks ülesse paistetas. Seetõttu pidin kogu päeva päikseprille kandma, et mitte inimesi ära hirmutada :)
Kodukandi rahvas oli väga meeldiv ja võib öelda ka helde mu vastu. Üllatuseks on mul mitmeid blogi jälgijaid/lugejaid. Vahva oli veel see, et mõned olid lausa blogist endale ehted juba välja valinud. Mõni inimene käis niisama nõu küsimas. Igati vahva päev oli!

Ettevalmistused



Minu emme minu eest müütamas sellel ajal, kui ma töötuba tegin ja minu tütar talle toeks olemas 



Töötoas valmisid ajalehepaberist korvikesed. Kiitused ühele lapsele, kes lõpus küll väheke ära hakkas väsima, aga ikkagi korvi valmis tegi. Mõni osales töötoas pealtvaatajana. Mõni, aga oli loov ning tegi valmis hoopis ajalehest revolvri ja lennuki. 






Tahan veel näidata, millise imearmsa kingituse ma töötoa tegemise eest sain. Kommid kadusid kole kiiresti kusagile ära. Külmikumagneti omastas mu tütar ära sest emmel ei ole ju ometi seda vaja :D Purk saab uue kasutuse nüüd minu köögis ja küünalt ning kuumaalust läheb alati vaja.



Tänud minu emale, kes minu eest vahepeal mu kraami müüs ja isale, kes mulle laua tegi ning Karmenile, et mind sellele üritusele kutsus. 
Kohtumiseni järgmise aasta laadal!



No comments:

Post a Comment