September 9, 2012

JÄLLE ÜKS OSKUS JUURES!

Eile toimus Sadolini Värvikeskuses töötuba, kus sai õppida tahvli valmistamist. Esmalt tuli välja valida endale sobiv tahvli toorik, kas ümar või kandiline. Mina valisin ümara. Järgmiseks pidime välja valima tahvlivärvi. Üllatus, üllatus tahvlivärvi ei ole ainult tumerohelist ja musta. Valida on päris kõvast, isegi valge võid teha. Mina valisin laimi rohelise. Tahvel tuli kaks korda üle värvida. Mina koonerdasin värviga ja seetõttu tuli minul 4 korda värvida :) 
Raske valik oli mustri valik tahvlile. Lõpuks valisin lilledega mustrirulli (valida oli erinevaid zabloone, rulle, templeid). Mustri tegin tooni võrra rohelisemaga. Lisasin veel lõpuks pintsliga lilledele "sära" ja valmis ta saigi.


Muidugi oli mul kodus juba sada küsimust välja mõeldud. Tahtsin teada, kas magnettahvli ja kriiditahvli saab kokku panna üheks. Saab! Tuleb lihtsalt  tahvel esmalt magnetvärviga värvida ja siis tahvlivärviga üle veel. Tahtsin veel teada, kas  seinale joonistusi peaks joonistama akrüülide või seinavärvidega. Võib mõlemaga.
Pea läks sassi lausa. Ideed hakkasid peale jooksma kohe. Segadus, segadus, segadus! Mis ma teen oma lapse toaga, kus käib hetkel remont?

Minu puhul suhteliselt tavaline, et lähen töötuppa esimeste seas ja lahkun viimasena. Nii ka nüüd! Lahkusin poest 7 liitri helerohelise värviga (lapse toavärv, ise valis), 3 liitri valge värviga (garderoob) ja ... üllatus-üllatus tahvli ja magnetvärviga. 



No comments:

Post a Comment